Publicat pe Lasă un comentariu

Perspectiva unui somn mai bun în Noul An

Dacă încă încercați să vă puneți ținte pentru Anul Nou, cum ar fi să luați în calcul și somnul mai lung și mai sănătos?
Somnul este esențial pentru menținerea sănătății fizice și psihice, dar cu toate acestea din ce în ce mai puțini dintre noi au o cantitate adecvată de somn (o treime dintre persoane dorm mai puțin de 5, 6 ore pe noapte). Da, este important să vă asigurați că dormiți suficient, dar să nu ignorați calitatea somnului. Unii oameni funcționează perfect cu șase ore dormite pe noapte, în timp ce cei care au opt ore de somn se simt încă obosiți și vor mai mult.
Începerea unui nou an este momentul ideal pentru a evalua calitatea somnului și mai ales pentru a schimba orice obiceiuri vechi și nocive.
Iată câteva lucruri de luat în considerare:
• Încercați să mergeți la culcare și să vă ridicați din pat aproape la aceeași oră, de fiecare dată – veți fi uimiți de modul în care va reacționa corpul dumneavoastră.
• Redecorați dormitorul – gândiți-vă la perdele, la lumina din încăpere pentru a vă crea mediul ideal pentru somn. Luați în considerare eliminarea din cameră a televizorului, tabletei, telefonului sau a oricărui dispozitiv care v-ar putea deranja somnul.
• Căutați modalități de îmbunătățire a stilului de viață. Revizuiți dieta, consumul de cafeină și numărul exercițiilor fizice. Modificările mici pot avea un impact enorm asupra calității și cantității somnului.
• Experimentați noi modalități de a vă relaxa, cum ar fi băile calde cu mirosuri îmbietoare, muzică liniștită, lectură, chiar și yoga.
• Puteți chiar să țineți un jurnal de somn. Este interesant și de asemenea benefic să notați într-o agendă ce ați făcut, ce ați mâncat înainte de somn, astfel puteți ține evidența lucrurilor și chiar ar putea ajuta la găsirea răspunsurilor la unele întrebări.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.