Publicat pe Lasă un comentariu

Cum aleg salteaua potrivită ?

 

Astăzi vrem să răspundem la întrebarea cel mai des întâlnită din partea voastră “Cum aleg salteaua potrivită?” , pentru a vă lua această grija noi ne-am gândit că ar fi mai simplu să o faceți chiar voi ,selectând la efectuarea comenzii, densitatea corespunzătoare greutății dumneavoastră.

Menționăm că aceste densități au fost testate și garantăm confortul necesar chiar și celor mai “pretențioase” corpuri.

 

Densitate:

20kg/mc – între 45kg-65kg

25kg/mc – între 65kg-85kg

30kg/mc – între 85kg-105kg

35kg/mc – între 105kg-125kg

40kg/mc – între 125kg-145kg

 

 

Important! Pentru cei cu probleme la coloană este indicat să respecte sfatul medicului după caz “saltea mai fermă/moale, cu arcuri sau arcuri și spumă” , această problemă poate fi rezolvată selectând densitate mare pentru ferm respectiv densitate mică pentru moale.

Saltelele de copii sunt special concepute pentru greutatea unui nou născut cu vârsta de până în 3 ani.

 

Făcând acest lucru până și noi ne-am întrebat “Dar dacă partenera/ul are mai mult sau mai puțin in greutate? Eu ce fac? Nu voi dormi confortabil/ă?” , prin acestă întrebare noi venim cu o inovație numită DUAL , bineînțeles aceasta se adresează modelelor ce depășesc lățimea de 140cm.

Sistemul DUAL este benefic partenerilor ce au mai mult sau mai puțin în greutate sau doresc un grad de confort diferit.

Prin acest sistem DUAL va apărea și o ultimă întrebare “Dar la mijloc nu vor apărea deformări ?” ținem să vă anunțam că acest sistem DUAL a fost testat ani la rând cu diferite dimensiuni/înălțimi și densități, iar răspunsul este categoric cel așteptat și garantat de către noi că nu vor apărea deformări la mijloc.

Pentru cei care optează pentru modelul DUAL pot selecta opțiunea DUAL sau cea Standard(saltea clasică) , pentru cei care vor opta pentru sistemul DUAL selecția făcută la DENSITATE nu va fi luată in considerare pentru ca veți fi contactați ulterior pentru a ne comunica greutatea exactă ori aceasta poate fi menționată in câmpul “alte detalii” la finalizarea comenzii.

 

De reținut! Selectarea densității sau alegerea sistemului DUAL nu va crește prețul inițial al modelului dorit dar trebuie să aveți în vedere că la alegerea unui produs doar din spumă sau spumă+Memory nu i se poate atribui strat superior de FreshGel sau Latex fără ca prețul să varieze, acestă inovație a fost creată special pentru a vă da oportunitatea de a avea propriul confort împărtășind același pat cu partenerul.

 

În imaginea atașată care este cu titlu informativ vă prezentăm un exemplu de saltea DUAL aceasta poate fi clasică(doar spumă) sau cu strat superior de MemoryFoam/FreshGel sau Latex.

 

Î:Ce este stratul superior?

R:Stratul superior este un adaos de 1-7cm format din MemoryFoam , FreshGEL sau Latex , acesta crește confortul in funcție de densitatea dorită.

 

Pentru orice nelămurire sau pentru mai multe detalii nu ezitați să ne contactați!

 

 

 

Publicat pe Lasă un comentariu

Mușețelul pentru stările de anxietate și somn.

Servirea unei cești de ceai de mușețel este unul dintre cele mai vechi trucuri pentru combaterea anxietății și a insomniei. Pentru unii oameni face minuni, în timp ce alții preferă medicamente mai puternice sau metode diferite. Activitatea de a lua un loc și a bea o ceașcă de mușețel sau ceai de valeriană pare a fi un ritual de relaxare în sine.

Dar funcționează cu adevărat sau este vorba de efectul placebo?

rsz_chamomile

Dacă sunteți în căutarea unui remediu pe bază de plante care să vă ajute în momente dificile, vestea bună este că există dovezi care atestă calitățile mușețelului, acesta având efecte benefice.

Beneficiile mușețelului

  1. Tipurile de mușețel utilizate în medicina alternativă

Mușețelul este un membru al familiei de plante Asteraceae, iar această familie de plante este alcătuită din multe alte specii, cum ar fi daisy și floarea-soarelui.

Există mai multe feluri de mușețel, dar două dintre ele sunt cele mai frecvent utilizate în medicina pe bază de plante:

  • Chamomile germane- mușețel german ( Matricaria chamomilla )
  • Mușețel român ( Chamaemelum nobile )

Dintre cele două, mușețelul german este mai popular, dar și mușețelul român este de asemenea utilizat pe scară largă în unele țări.

  1. Mușețelul – o plantă veche și populară

Utilizarea mușețelului ca plantă medicinală datează din vremurile vechi egiptene, romane și grecești. În lumea modernă, aceasta rămâne una dintre cele mai populare plante medicinale din întreaga lume.

Cercetarea din Quebec, de exemplu, a arătat că mușețelul a fost cel mai popular ajutor natural pentru somn. Din 997 de adulți, 18,5% au avut un ajutor natural de somn în ultimele 12 luni, iar mușețelul a fost cel mai popular. Se estimează că aproximativ 1 milion de cești de ceai de mușețel se beau în fiecare zi în întreaga lume.

  1. Dovezi de cercetare în sprijinul mușețelului

Având în vedere că mușețelul popular este un remediu pentru problemele de somn și anxietate, este surprinzător cât de puține studii clinice au fost făcute pentru a investiga eficacitatea acestuia.

Portion of dried Chamomile

  1. A) Cercetarea insomniei

În 2011, cercetătorii de la Universitatea din Michigan au analizat calitatea subiectivă a somnului și funcționarea în timpul zilei la 34 de pacienți cu insomnie cronică.

Timp de 28 de zile, participanților li s-au administrat fie 270 mg mușețel, fie alte medicamente cu efect placebo de două ori pe zi. Ei au descoperit că au existat îmbunătățiri ușoare în unele aspecte ale somnului, concluzionând că:

            „Mușețelul ar putea oferi beneficii modeste ale funcționării în timpul zilei și beneficii mixte pe măsura timpului de somn, comparativ cu placebo, la adulții cu insomnie primară cronică.”

În ciuda acestui efect pozitiv, au constatat că grupul placebo a avut un timp de somn mai puțin bun decât grupul care a consumat ceai de mușețel. Ei, de asemenea, raportează că este în regulă să luați mușețel în doza precizată.

  1. B) Cercetarea anxietății

Cercetarea mușețelului și a anxietății pare mai promițătoare decât dovezile insomniei destul de limitate. În 2009, cercetătorii de la  Universitatea din Pennsylvania au dat extract de mușețel la 28 de persoane cu tulburare de anxietate generalizată (GAD), iar la 29 de pacienți li s-a administrat un placebo.

După 8 săptămâni, au descoperit o reducere semnificativă a anxietății în rândul grupului care au consumat mușețel. Cercetătorii spun:

            „Demonstrarea eficacității și tolerabilității mușețelului la pacienții cu GAD mai blând poate oferi o acceptare mai largă a tratamentului anxiolitic în comunitatea medicală generală. În ciuda limitărilor acestui studiu inițial, concluziile prezente sugerează că mușețelul poate avea un efect anxiolitic modest la unii pacienți cu GAD –influențe ușoare.”

  1. C) Un studiu pe termen lung cu privire la anxietate

Mai recent, în 2016, cercetătorii din SUA au  efectuat primul experiment pe termen lung pentru tulburarea de anxietate generalizată. În prima fază, 179 de participanți au luat zilnic extract de mușețel de 1500 mg timp de 12 săptămâni. După aceea, au fost împărțiți în două grupuri pentru încă 26 săptămâni – un grup a continuat terapia cu mușețel, iar celălalt a primit un placebo.

Au găsit câteva rezultate foarte promițătoare:

  • Participanții au avut simptome de anxietate semnificativ mai reduse și ameliorarea bunăstării psihologice.
  • Grupul care a consumat mușețel a mers mai mult înainte de a se confrunta cu o recidivă.
  • A fost îmbunătățită tensiunea arterială.
  • Doza mai mare de 1500 mg este recomandată. Au existat doar câteva efecte secundare ușoare, care au fost observate și în grupul placebo.

Mulți oameni au episoade de insomnie din cauza anxietății, a stresului și a îngrijorărilor normale ale vieții.

 

  1. D) Cercetarea anxietății și depresiei

În 2012, echipa de la Universitatea din Pennsylvania a efectuat o altă analiză  a datelor din studiul din 2009 de mai sus. Ei au descoperit o reducere semnificativă a scorurilor de depresie pentru toate grupurile, spunând:

            „Mușețelul poate exercita un efect antidepresiv semnificativ la om.”

Așa cum se întâmplă adesea în cazul cercetărilor clinice, echipele din toate aceste studii spun că este nevoie de mult mai multe cercetări pentru a confirma rezultatele acestora. Dar ele oferă un motiv de optimism, în special în ceea ce privește ajutorul cu privire la anxietate.

Poate că cercetările viitoare vor arăta că cei a căror insomnie este strâns legată de anxietate, stres sau depresie ar putea folosi mușețel pentru a remedia problemele.

  1. Alte beneficii ale mușețelului

Mușețelul a fost folosit de mult timp pentru o gamă largă de afecțiuni, nu doar anxietate și insomnie. În anumite condiții, cercetările în creștere arată că funcționează, în timp ce pentru alții rămâne credință populară, cel puțin pentru moment.

Un beneficiu deosebit de interesant ar putea fi prevenirea cancerului. O echipă din Suedia a testat un agent botanic, cunoscut sub numele de TBS-101, compus din mușețel și alte 6 extracte de plante. Ei au descoperit că are o „activitate semnificativă împotriva cancerului” la șobolanii cu cancer de prostată.

În 2010, cercetătorii din Cleveland au investigat toate utilizările tradiționale ale mușețelului. Ei au reușit să găsească cercetări care demonstrează că acesta poate ajuta la:

  • Problemele cardiovasculare;
  • Stimularea sistemului imunitar;
  • Oferind o anumită protecție împotriva cancerului.

În plus, au descoperit că în anumite părți ale lumii mușețelul  are multe alte beneficii și utilizări, cum ar fi:

  • Anti-inflamator;
  • Antioxidant;
  • Crampe menstruale;
  • Răni, ulcere, eczeme, gută, iritații ale pielii, vânătăi, arsuri, nevralgii, sciatică, artrită, dureri reumatice și hemoroizi;
  • Frecvente infecții la rece, urechi și ochi, blocate conducte lacrimogene, conjunctivită și inflamație nazală;
  • Infecții bacteriene ale pielii, gurii și tractului respirator;
  • Indigestie, diaree, flatulență, boală de mișcare, crampe de stomac, greață și vărsături;
  • Erupție cutanată, varicelă, colică și febră la copii.
  1. Efecte secundare

Unii oameni ar putea avea o reacție alergică la mușețel. Institutul Național de Sănătate al Statelor Unite vă informează  că este mult mai probabil să fiți alergic dacă sunteți sensibil la plante din aceeași familie, cum ar fi ragweed, crizanteme, gălbenele sau margarete.

  1. Cum funcționează mușețelul

Având în vedere numeroasele condiții pe care mușețelul le-a raportat pentru a ajuta, întrebarea cu privire la modul în care se poate face acest lucru este naturală. Oamenii de știință  nu sunt încă 100% siguri cum funcționează, chiar și în domeniile în care cercetarea arată că este eficientă. Deși apigeninul primește în prezent o atenție deosebită, mușețelul are mulți alți compuși activi care ar putea contribui la efectul sedativ și, eventual, la celelalte beneficii.

  1. Cum să administrați mușețelul

Mușețelul poate fi cumpărat în mai multe forme: pungi de ceai gata preparate, capete de flori uscate, extract de ulei, creme, loțiuni și pastile de dormit pe bază de plante.

Când faceți ceai, capetele de flori uscate pot fi folosite pentru a face perfuzii. Adăugați 2 sau 3 lingurițe la o cană de ceai, lăsați să își facă infuzia timp de până la 15 minute. Alternativ, adăugați 1 sau 2 picături de ulei esențial într-o ceașcă de apă fiartă. S-ar putea să considerați că trebuie să beți în mod regulat pentru a beneficia de aceleași efecte pe care le-ați văzut în studiile de cercetare.

Deoarece mușețelul este disponibil în atâtea forme, este înțelept să urmați instrucțiunile pentru a stabili doza corectă și durata de timp pentru care poate fi folosit. Dacă intenționați să-l utilizați pentru una dintre condițiile mai puțin dovedite, vă recomandăm să faceți o cercetare atentă pentru a obține sfaturi mai specifice. Un bun punct de plecare este site-ul web www.livadacuceai.ro din România care conține o secțiune cuprinzătoare privind diferitele preparate.

Concluzie

Se spune uneori că remediile pe bază de plante funcționează cel mai bine datorită sau relaxarea care apare în urma unei cești de ceai.

Deși servirea unui ceai din plante face parte din rutina de dinainte de culcare, în cazul mușețelului ar putea fi mai mult de atât, el aducând cu sine mai multe beneficii și efecte pozitive pe termen lung.

Publicat pe Lasă un comentariu

Voi cum petreceți Ziua Mondială a Somnului? Iată câteva idei!

Cu toții iubim somnul pe furiș așa că noi ne-am gândit să vă dăm câteva sfaturi despre cum puteți petrece Ziua Mondială a Somnului.
1. Sunați la muncă și spuneți că sunteți „bolnav”. Dacă Ziua Mondială a Somnului nu este un motiv potrivit pentru a rămâne în pat, nu știm ce motiv mai bun ar putea exista.
2. Dacă trebuie neapărat să vă ridicați din pat, amânați alarma de cel puțin șapte ori. O meritați!
3. Adormiți la muncă. Orice încăpere poate fi o cameră de odihnă, asta dacă sforăiți destul de tare.
4. Dacă nu vă simțiți confortabil dormind la serviciu, căscați până când veți fi trimis acasă.
5. Anulați toate planurile de vineri seara. Înlocuiți-vă fiesta cu siesta.
6. De îndată ce ajungeți acasă gândiți-vă că singurul lucru mai bun pe lângă micul dejun luat în pat, este pizza servită în pat.
7. Amintiți-vă: Dacă nu reușiți să vă opriți alarma, există întotdeauna ziua de luni. Petreceți sâmbăta în pat, fără sa vă simțiți vinovați.
Acum, înapoi la muncă… 🙂

Publicat pe Lasă un comentariu

De ce visează oamenii?

De când umanitatea a început să comunice, omenirea a avut pe buze întrebarea „de ce visează oamenii?”. Este o întrebare pe care oamenii de știință încă o cercetează. Visele apar în timpul uneia din cele cinci etape ale somnului cunoscute sub numele de etapă rapidă de mișcare a ochilor sau etapa REM.
În timpul acestui stadiu de somn, care se întâmplă aproximativ la o oră și jumătate după ce ai adormit, ochii se mișcă rapid înainte și înapoi. Respirația este superficială și neregulată, iar tensiunea arterială și frecvența cardiacă cresc. În multe privințe, somnul REM este similar celui de a fi treaz, dar corpul nu se mișcă.
Când apar visele?
Aproximativ o cincime din totalul somnului apare în timpul stadiului REM de somn. În acest timp, oamenii de știință consideră că unul dintre răspunsurile la întrebarea „de ce oamenii visează?” este că această activitate ajută la facilitarea procesării cerebrale necesare. Cu vise sau alte stări modificate ale conștiinței, creierul este stimulat în regiunile de învățare și de memorie.
Potrivit Institutului Național de Sănătate, studiile pe animale indică că somnul REM este o etapă în care creierul sortează și prelucrează informațiile obținute pe parcursul zilei. În timpul acestei procesări, creierul preia imagini vechi împreună cu informații și se reorganizează, iar drept consecințe sunt visele.
Natura viselor
Visele pot dura de la câteva secunde până la 15 sau 20 de minute. Multe vise sunt ciudate și nu au nici o legătură cu ceea ce persoana înțelege din ele. Unele vise pot părea destul de vii și sunt uneori un simptom al unei tulburări de somn. Visătorul uneori confundă aceste vise vii cu realitatea, pentru că par rupte din realitate.
Când oamenii visează, corpul intră într-o stare de paralizie care îi împiedică să „acționeze” în vise. Aceste disfuncții, care sunt mai frecvente la copii decât la adulți, se numesc disfuncții de parasomnie. Acestea includ mersul în somn, vorbitul în somn, arousals confuz (trezitul confuz și starea de excitație), paralizie de somn.
Vise lucide
O discuție despre vise nu ar fi completă fără a observa o altă categorie de vise numită vise lucide. Un vis lucid este un vis intenționat în timpul căruia indivizii sunt conștienți că visează și caută să controleze conținutul, personajele și narațiunea.
Unii experți se pot referi la visul lucid ca la un eveniment neurologic complex care oferă o experiență extraordinară pentru indivizi. Cei care doresc să aibă vise lucide pentru confortul emoțional sau experiența în sine pot să caute serviciile unui profesionist în această direcție. Profesionistul îi îndrumă pe indivizi să își dezvolte abilitățile de a declanșa voluntar un episod de vis lucid.

Publicat pe Lasă un comentariu

Știai că…? #16

Știai că expunerea în timpul nopții la zgomot suprimă buna funcționare a sistemului imunitar chiar dacă o persoană nu se trezește din somn?

De ce nu ne trezim? Pentru că nu este vorba de zgomotul care ne-ar putea perturba somnul, ci de cel în care sistemul imunitar este expus razelor electromagnetice (radiație EM) provocate de electrocasnicele din camera noastră. De aceea este recomandat ca locul în care ne odihnim să nu fie încărcat decât cu mobilier și plante care să ne oxigeneze încăperea, iar telefoanele mobile să se afle la o distanță de 1,5-2 metri.

Publicat pe Lasă un comentariu

5 lucruri pe care ar trebui să le știi despre pastilele de dormit

Declarația unei persoane cu privire la obiceiul său de a lua pastile pentru a dormi ne-a făcut să ne dorim să abordăm acest subiect. Sunt pastilele de dormit o alegere potrivită și sănătoasă chiar dacă acestea sunt prescrise de medic?
Europenii, printre care și românii, apelează din ce în ce mai mult la pastile de dormit cu prescripție medicală. Cel mai recent studiu al CDC a demonstrat că aproape 9% din populația Europei și 14% a întregului glob iau somnifere pe bază de prescripție medicală, iar în cea mai mare parte sunt femei. Dacă simțiți nevoia să adoptați un astfel de comportament, îndreptându-vă spre un specialist pentru a vă face o analiză completă, puteți lua în considerare următoarele aspecte:
1. Nu ar trebui să fie o primă soluție
Insomnia constantă poate fi un semn că suferim de anumite probleme psihice, de unele tulburări medicale sau de unele dereglări de somn.
Dacă aveți un comportament neobișnuit, din cauza unei decăderi emoționale ori nu reușiți să adormiți chiar după ore în șir petrecute în pat, în primă fază ar trebui sa renunțați la cofeină și la nicotină și să faceți dușuri fierbinți înainte de a vă pune la somn, iar dacă nici așa nu veți observa schimbări trebuie să vizitați un medic specialist.
2. Nu toate pastilele acționează în aceeași direcție
Aceste pastile sunt concepute pentru diverse nevoi cum ar fi: dacă doriți să adormiți mai repede, dacă doriți să dormiți o perioadă mai lungă de timp sau dacă le doriți pe amândouă. Important este să administrați pastilele pe care vi le-a prescris medicul specialist.
3. Pot avea efecte adverse
Dacă luați pastile de dormit pentru o perioadă mai lungă de timp, iar apoi vă opriți brusc din administrarea acestora, acest lucru poate duce la stări de sevraj, de anxietate, de greață și chiar la vise ciudate.
4. Nu pot fi administrate dacă suferim de anumite boli
Pentru cei care suferă de boli precum depresia, schimbări metabolice, apnee în somn sau probleme respiratorii există riscuri despre care medicul specialist le-a vorbit atunci când au cerut ajutor specializat.
5. Administrarea pastilelor de dormit pot scădea durata de viață
De-a lungul timpului s-a demonstrat că acestea cresc predispunerea la cancer, dar și rata de a trai se poate înjumătăți.

Alte recomandări de care poți ține seama înainte de a vizita medicul specialist

• Temperatura aerului din dormitor trebuie să fie potrivită. În camera dumneavoastră nu trebuie să fie nici prea cald, nici prea frig. Studiile arată că o temperatură curpinsă între 15 și 23 de grade este ideală. Extremele în ceea ce priveşte temperatura conduc la scăderea calităţii somnului.
• Foloseşte odorizante cu miros de lavandă. Mirosul de lavandă se pare că este un antidot pentru insomnie. Poţi încerca să foloseşti beţişoare parfumate cu lavandă sau uleiuri aromatice.
• Încearcă să-ţi relaxezi progresiv muşchii. Începe cu picioarele, încordând muşchii cât numeri până la cinci. Apoi relaxează-te. Fă aşa cu fiecare grupă de muşchi din corpul tău, până ajungi la cap. Meditaţia este, de asemenea, o cheie pentru obţinerea unui somn satisfăcător.
• Bea ceva cald înainte de culcare. Chiar dacă un pahar de lapte cald nu este dovedit că ar da senzaţia de somn, băuturile calde cu siguranţă te ajută să te relaxezi şi poate să-ţi simţi pleoapele puţin mai grele.

Publicat pe Lasă un comentariu

Știai că…?#14

Starea care ne împiedică să părăsim patul se numește Dysania.
Cu toții ne-am dat seama că nu este chiar ușor să ne ridicăm din pat în fiecare dimineață, dar cei care suferă de Dysania consideră acest lucru deosebit de dificil. Cel mai probabil este vorba de o formă de oboseală cronică. Aceasta apare în urma solicitării organismului fără a i se oferi pauze de recreere, dar ea poate fi vindecată
Iată câteva idei care ar putea fi de folos:
• Fă-ți un program de somn pe care să-l respecți;
• Dacă simți că nu poți duce sarcinile la bun sfârșit din cauza oboselii, ia-ți câteva zile libere;
• Dacă ai parcurs un drum lung și obositor, dă-ți timp să te refaci cu activități relaxante și mai mult somn.

Publicat pe Lasă un comentariu

Perspectiva unui somn mai bun în Noul An

Dacă încă încercați să vă puneți ținte pentru Anul Nou, cum ar fi să luați în calcul și somnul mai lung și mai sănătos?
Somnul este esențial pentru menținerea sănătății fizice și psihice, dar cu toate acestea din ce în ce mai puțini dintre noi au o cantitate adecvată de somn (o treime dintre persoane dorm mai puțin de 5, 6 ore pe noapte). Da, este important să vă asigurați că dormiți suficient, dar să nu ignorați calitatea somnului. Unii oameni funcționează perfect cu șase ore dormite pe noapte, în timp ce cei care au opt ore de somn se simt încă obosiți și vor mai mult.
Începerea unui nou an este momentul ideal pentru a evalua calitatea somnului și mai ales pentru a schimba orice obiceiuri vechi și nocive.
Iată câteva lucruri de luat în considerare:
• Încercați să mergeți la culcare și să vă ridicați din pat aproape la aceeași oră, de fiecare dată – veți fi uimiți de modul în care va reacționa corpul dumneavoastră.
• Redecorați dormitorul – gândiți-vă la perdele, la lumina din încăpere pentru a vă crea mediul ideal pentru somn. Luați în considerare eliminarea din cameră a televizorului, tabletei, telefonului sau a oricărui dispozitiv care v-ar putea deranja somnul.
• Căutați modalități de îmbunătățire a stilului de viață. Revizuiți dieta, consumul de cafeină și numărul exercițiilor fizice. Modificările mici pot avea un impact enorm asupra calității și cantității somnului.
• Experimentați noi modalități de a vă relaxa, cum ar fi băile calde cu mirosuri îmbietoare, muzică liniștită, lectură, chiar și yoga.
• Puteți chiar să țineți un jurnal de somn. Este interesant și de asemenea benefic să notați într-o agendă ce ați făcut, ce ați mâncat înainte de somn, astfel puteți ține evidența lucrurilor și chiar ar putea ajuta la găsirea răspunsurilor la unele întrebări.